יום שני, 24 בפברואר 2014

תוכנית מגירה לאפליקציות הודעות בסלולר

טלפון, סלולרי, תוכנה, אפליקציה, סקס, ילדים, אהבה, מחירה, Phone, Photo, Sex. Love
מה לבחור באמת?!
אחרי עיסקת ענק לרכישת תוכנת המסרים הפופולארית וואטסאפ ע"י חברת פייסבוק התחילו הצרות, האם זה מסמל את סוף האפליקציה שכולנו למדנו לאהוב? ימים יגידו... כמו כל ישראלי טוב שמעוניין לשלוח הודעות, תמונות סרטונים וקבצים חינם דרך הרשת אינטרנט סלולרי החלטתי לבחון כמה אפשרויות.
אחרי חיפושים בחנות האפליקציות של גוגל, בדיקה, התקנה ושליחת הודעות בתוכנה בחרתי להציג את חמשת האפליקציות המובילות. 
ברשותי מכשר בעל מערכת הפעלה של אנדרואיד, לדעתי אותן תוכנות קיימות גף באייפון,ממליץ לבדוק!
פייסבוק, צ'ט, צ'אט, מסנג'ר, שיחה
Facebook Messenger
1. Facebook Messenger בטח חלקכם כבר מכיר את התוכנה, היא זהה לזו שעל גבי המחשב וזה גם הייתרון שלה. אם הטלפון שלכם נשאר בלי סוללה ואתם חייבים לשתף את החברים בתמונה של חתול דחוף, ניתן לעשות זאת דרך המחשב. 
ממשק נוח, עיצוב נקי ויש בלונים עם תמונות של החברים שהצ'ט במצב ממוזער. אפשרות לעשות צ'ט קבוצתי ומשלוח תמונות וסרטונים. 
חיסרון בולט מאוד - זה פייסבוק (דיי נו)!

2. Viber, תוכנה מעולה לשיחות טלפון דרך רשת האינטרנט, וצ'ט מאוד ידידותי כולל מדבקות וסמיילים מיוחדים. העברת תמונות כמובן. גם כאן אפשר לעשות צ'ט קבוצתי וגם אפשר להתקין על המחשב ללא בעיה, אתם יודעים שנגמרת הסוללה... תוכנה מאוד פרקטית כאשר יש משפחה בחו"ל ורוצים לשוחח עימם ללא עלות. שמע מעולה כמו שיחה רגילה.

וויבר, טלפון, חו"ל, שמע, מעולה, מגניב
Viber
3. MessageMe, תוכנת יחסית פשוטה, דיי מסורבלת לעבודה. ניתן לשלוח תמונות וסרטונים. כמו שהתרגלנו ואף שיח קבוצתי. פחות התחברתי, ממשק לא נעים יותר מזכיר תוכנות מחשב ולא אפליקצית טלפון.
חיסרון - לא כולם מכירים, יקח זמן עד שיתפוס.

4. Kik, תוכנת מסרים מאוד פשוטה לשימוש בעלת יכולת לשליחת תמונות, מדבקות ומשחקים נחמדים. אפילו מדי פעם מעדכנים לפי החגים בארה"ב. כדי לשלוח וידאו או מסמכים יש להתקין תוסף לתוכנה - יתרון לבעלי מכשיר חלש, אינו מצריך התקנה של כל התכונות רק לפי צורך כדי לא להעמיס על המכשר. תכונה ממש נוחה שאתה רוצה להעביר איזה קובץ ללימודים או משהו. וכמו כן, צ'ט קבוצתי שכולנו למדנו לאהוב. אינו מצריך רישום ע"י מספר סלולרי אלא בעזרת שם משתמש בלבד. תוכנה מאוד פופולארית בקרב משתמשי אינסטגרם.


הודעות, מיידי, נוח, חדש, אמיתי, חברים
MessageMe
5. Hangout,  תוכנת מסרים מבית היוצר של גוגל. מכיל את התכונות הרגילות נוחה מאוד לשימוש ויכולה לפעול מחלון הדפדפן במחשב הבייתי או במשרד ללא התקנה כלל. מאוד עוזר שאתה בלי סוללה בנייד. הממשק מאוד יפה ונקי קל לשימוש ולאוהבי גוגל כמובן. רישום וצ'ט ע"י שימוש בכתובת הדוא"ל שלכם. אין צורך ברישום דרך מספר סלולר.

באמת מוזר שאנחנו כבר לא משתמשים בהודעות SMS (מיסרון) שמגיע עם הטלפון, לא ברור לי מתי זה נעלם. אולי בגלל העובדה שאתה יכול לראות מתי הנמען קרא את ההודעה?
בכל זאת אם היא "ערה?" ולא מגיבה זה לא תמיד סימן טוב ?!





קיק, שיחות, אינסטגרם, קהילה, טוב, מעולה, תוספות
Kik

גוגל, שיח, אימייל, טוב, נוח, יפה
Hangout







וואטסאפ, חדש, צוקרברג, נודניק, מה עושים עכשיו
WhatsApp

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה