יום רביעי, 4 בינואר 2012

התעמלות אומנותית

הבת המקסימה שלי כבר בת 6, היא נמצאת בחוג שת התעמלות אומנותית כבר שלוש שנים. כל שנה יש הופעה בהיכל הספורט באשקלון של כל קבוצות ההתעמלות בעיר.
זה תורם לה לגמישות ולכושר, זה מה שילדים צריכים לא?
תמיד רואים את הילדים שכל היום בבית דוחסים ממתקים ומשחקים במחשב, הבת שלי גם מועסקת בחוג וגם שומרת על גוף בריא. ממליץ לכל ההורים לשלוח את הילדים שלהם לחוג שכולל בתוכו התעמלות זה נהדר.
אומנם היא לא בנבחרת של ההתעמלות של העיר אבל היא מגיעה פעמיים בשבוע לחוג וזה לדעתי מספיק, בכל זאת יש גם שיעורים לעשות וגם להיות קצת ילדה. לריב עם האחרים ולעשות שטויות, מדי פעם לא נורא...

29.12.11 הופעת התעמלות של גלי

כמובן שהיא הולכת לעוד כמה חוגים: פסנתר ובלט. פסנתר שעה בשבוע אחרי הלימודים ובלט ביומיים נוספים. טוב שיש מספיק ימים בשבוע, בכל זאת לא רוצים להעמיס יותר מידי. כל עוד היא לא מתלוננת שקשה לה אז זה בסדר אני חושב. ברגע שהיא תבקש לרדד את החוגים אני אוריד לה אחד.
אני לא רוצה שהבת שלי תהיה מכונה, שתהיה ילדדה וזהו.

תגובה 1: